zondag 23 juli 2023

Dekbedovertrekken

Alle (naai)klusjes die ik het afgelopen jaar voor vriendin M heb gedaan, heb ik laten 'opschrijven'. Totdat ik 2 eenpersoons dekbedovertrekken bij elkaar had gespaard. En nu zijn ze hier, zo mooi!! Precies op tijd ook, want onze andere (gestipte) werden heel slecht. Daar had ik 2 sets van gekocht toentertijd, zodat we altijd hetzelfde dekbedovertrek hadden liggen. Dat vind ik mooi staan. Nu even bedenken, of ik hier ook 2 sets van wil, of toch een andere kleur.... Het konijntje haakte ik als bedankje voor M.






5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie hoezen. Leuk dat je die op deze manier kon kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige hoezen en het leuke konijn kleurt er mooi bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige hoezen!
    Leuk om ze zo bij elkaar te sparen.
    Wat een lief konijntje haakte je om te bedanken. Zal vast blij ontvangen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn dat mooie hoezen en een schattig konijn ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie overtrekken heb je zo gespaard. Lief bedankje met konijn!

    BeantwoordenVerwijderen