donderdag 20 juni 2024

Cadeautjes

Omdat wij meedoen aan de postcodeloterij, krijg je af en toe een cadeautje. Onnodig volgens mij. Maar deze boekenserie is erg leuk. Afgelopen week ontvingen we het deel Wilde bloemen & planten in Nederland. En dat vond ik erg leuk. Door de workshop die we volgden in Dedemsvaart (hier kun je erover lezen) was ik mijn kennis van de bermbloemen weer aan het ophalen. En van sommigen wilde de naam mij niet te binnen schieten. Maar veel wist ik er gelukkig nog. In mijn jonge jaren kende ik alle bermplanten, er waren er echter wel wat weggezakt. Wie heeft deze boeken nog meer, en gebruiken jullie ze ook?






5 opmerkingen:

  1. Ben nog niet zo lang lid, en ik kreeg ook zo'n boekje. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het boekje ligt er al een tijdje en ik heb er nog amper in gekeken. Ga ik nu dan maar eens veranderen. Het ziet er leuk en duidelijk uit. Ik de andere deeltjes van de serie ben ik wat minder geïnteresseerd. Maar zijn wel mooie cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke boekjes, maar ik doe er eerlijk gezegd niks mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig, ik kreeg de eerste drie boekjes een keer gratis mee bij de kringloop, er lag een hele stapel, ik gebruik de vogels en vlinders vaak in een collage.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke boekjes, daar kan je wat mee.

    BeantwoordenVerwijderen