Afgelopen vrijdag was ik met mijn knutselvriendinnen naar het Garden fest in Putten. Dat wordt georganiseerd door May and june. Zij hebben een tuintijdschrift en een webshop. En organiseren elk jaar dus een tuinfair. Het was een hele leuke dag, waarop ik weinig foto's heb gemaakt.











Het ziet er wel gezellig uit, met de drukte viel het mee zo te zien.
BeantwoordenVerwijderenWat een leuk festijn, en leuke website ook!
BeantwoordenVerwijderenDat lijkt me een leuke dag. Van die eerste foto word ik erg hebberig. Wat een leuke spullen.
BeantwoordenVerwijderenDe tweede foto, bedoel ik.
VerwijderenHeerlijk zo'n fair. Ik heb de indruk dat er aan deze kant van het land dit soort gebeurtenissen weinig voorkomen. Jammer.
BeantwoordenVerwijderen