donderdag 16 juni 2016

Give-away
































Bovenstaand boek, Ik leer HAKEN, kreeg ik van een achterbuurvrouw voor wie ik regelmatig haakopdrachten uitvoer. Ze had het boek gekocht met 2 bollen (bijna fluor-) roze garen en een haaknaald. Een jaar geleden. Met de bedoeling om te leren haken. Omdat ze haakwerkjes er zo mooi uit vindt zien. Na 2 pogingen heeft ze de strijd opgegeven en het hele spul aan mij gegeven. Misschien kon ik er iets mee of wist er iemand voor. Ik moest direct aan mijn blog denken, en ga daarom het boek aan 1 van jullie geven. Voor jezelf, je nichtje, dochter, zusje, de buurvrouw....
Van het roze garen maak ik een tasje voor het dochtertje van de buurvrouw.



















































































De winnaar wordt bekend gemaakt in de blogpost van 25 juni 2016. Meedoen kan tot en met 23 juni.

4 opmerkingen:

  1. Voor Marloes, van By Marloes Thuis. Het lukt haar maar niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe niet mee, geloof niet dat het aan mij besteedt is. Ik vind alles wat ik hier op blogland op dat gebied langs zie komen prachtig maar heb er zelf totaal geen interesse in om ook de brei- of haakpen ter hand te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via Ageeth kom ik hier terecht en mijn ook valt gelijk op dit boekje. Ik herken het van een pin van pinterest die ik bewaard heb voor als ik mijn kinderen (7 jaar) wil leren haken. Ze zitten nu in de fase van de loomelastiekjes en daar zijn ze al heel bedreven in. Nu is het nog maar een kleine stap naar Echt haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk boekje. Ik kan al haken maar moest net als Ageeth ook meteen aan Marloes denken!
    X

    BeantwoordenVerwijderen