zaterdag 11 juni 2016

Voorlezen en haken

Iets nieuws bedacht en gemaakt voor de webwinkel. Een voorlees-set voor kinderen. Een prentenboek, een dekentje en een knuffel. Gezellig samen een boekje lezen onder een dekentje op de bank of in bed, dat vinden de meeste kinderen leuk. En zelf kunnen ze in het boekje kijken en dan de knuffel de avonturen laten beleven. Uren heb ik voorgelezen in de jaren dat de kinderen klein waren, en de oppaskinderen die we gedurende 10 jaar hebben gehad, vonden het ook allemaal leuk. De 1e set die helemaal klaar is, is Kikker. Wie kent hem niet. De kleuren van het groene garen komen op de foto's niet mooi uit. Volgens de dame van de wolwinkel is groen moeilijk waarheidsgetrouw te fotograferen. Het middenstuk van de deken is kikkergroen en de rand is 7 strepen rood-wit, net als de broek van Kikker.









































http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/hipenkleurig/a-44495007/in-de-kinderkamer/voorlees-set-kikker/

5 opmerkingen:

  1. Dat vind ik een geweldig idee en een prachtige uitvoering. Mooi kado!
    Ik ben nieuwsgierig naar je volgende ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat gaaf en wat een goed idee om een setje te maken!
    Ik ga je webwinkel doorlinken aan de startpagina van mijn blog
    Veel succes
    Met warme groet Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een héél goed idee, dit gaat vast scoren!
    Heerlijk toch, dat samen gezellig lezen...
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een geweldig idee! De boeken van Kikker zijn top en het dekentje en de knuffel passen er helemaal bij. Zou ook een heel leuk kraamcadeau zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit leuk, Jeanette. Onze kleindochter wordt in oktober drie jaar en ditnlijkt me een leuk cadeau voor haar. Ik denk dat je tegen die tijd nog wel een keer zoiets gemaakt zal hebben, ik hou je webwinkel in de gaten.

    BeantwoordenVerwijderen