zondag 19 juni 2016

Op de keukenplank 2

Best wel weer een tijd geleden dat ik jullie liet zien wat er op de plank in de keuken staat. Op dit moment staan er hortensia's met wat vrouwenmantel uit eigen tuin.



































Bij deze wil ik ook maar eens iedereen bedanken die hier komt lezen, en voor alle fijne, leuke reacties die ik krijg op mijn blog. Ik zeg het niet iedere dag, maar ik word er heel blij van. En hoe leuk ik het bloggen ook vind, ik merk toch dat het me soms meer moeite kost dan een paar maanden geleden. Daarom ga ik de intensiteit van de posten toch weer wat naar beneden brengen, net als in februari/maart. Gemiddeld zal het wel om de dag worden. (Er is 'niks' met me aan de hand, maar alles is in een ander licht komen te staan na het overlijden van onze zoon in januari.)

5 opmerkingen:

  1. Mooi beeld met het symbolische huis.
    Bloggen is niet ons leven, ons leven is ook bloggen.
    Ik geniet van je dagelijkse berichten en dat zal ik blijven doen wanneer de frequentie minder is, X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi stilleven!
    Iets vaker of iets minder vaak, je moet doen waar jij je goed bij voelt.
    Ik kom hier sowieso kijken!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi,de hortensia's die op ontluiken staan!
    Gewoon doen wat goed voor je voelt, niets hoeft alles mag!
    Fijne zondag.
    Groet, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bloggen is voor je eigen plezier, niet voor ons.
    'Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat'.
    Neem alle tijd en rust, en doe wat goed is voor jou.
    Veel liefs, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen