donderdag 2 juni 2016

Inmaken

Op mijn verjaardag kreeg ik van mijn vriendin/buurvrouw een kookboek van Jamie Oliver. Ik zag daarin het volgende staan, inmaken van restjes groente. Dat ga ik eens doen, zei ik tegen vriendin. Lijkt mij ook leuk zegt ze. Ze heeft het boek zelf ook. Dit was in maart hé. Gisteravond heb ik wortel, rode ui en radijs in het zuur gelegd en natuurlijk foto's gemaakt. Om 7 uur ( 's avonds) heb ik een foto naar vriendin ge-appt, en tegelijkertijd krijg ik een appje van haar....met een foto van een weckpotje. Bizar toch!?!? Hilariteit alom. Maar superleuk.




















































































Op de laatste foto zie je de weckpot van vriendin. Ook gefotografeerd samen met het kookboek. Hierin zit radijs, komkommer, groene paprika en rode ui.

6 opmerkingen:

  1. Telepathie ;-)
    Is superleuk om je groentjes in te maken én mooi om te zien ook!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig toeval! Ziet er mooi uit!
    Wij hadden de eerste zomer met onze tuinkas o.a. augurken, dat was een wens van mijn man. Daar heb ik er heel veel van ingemaakt, wat een werk was dat. En ze waren niet lekker :-( Ik ben nieuwsgierig naar jullie resultaat op termijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er heel goed uit en ook ik ben nieuwsgierig naar het resultaat. Ik heb eens een paar potten gemaakt met komkommer in zuur maar het was niet te eten dus ik ben een beetje huiverig om weer aan zoiets te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, dat was wel supertoevallig! Het zal mij benieuwen hoe het smaakt maar het ziet er in ieder geval heel leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat kan haast geen toeval zijn. En lekker hoor! Inderdaad een goed idee om eens te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hopelijk is het net zo lekker als dat het eruit ziet!

    BeantwoordenVerwijderen