zaterdag 4 februari 2017

Clematis

Vorige week kwam er een pakketbezorger met een enorme doos aan de deur. Ik was verbaasd, want voor zover ik wist hadden we niks besteld. Afgaande op mijn verbaasde gezicht, zei de man dat bloemen meestal niet aangekondigd werden maar gewoon besteld en verstuurd. Uit de doos kwam een enorm boeket, besteld door een lieve vriendin (die ik al sinds mijn 5e ken). Ik heb het boeket verdeeld over 2 vazen, dat kwam beter uit. Erg bijzonder vond ik dat er Clematis in zat. Heb ik nog nooit gezien als snijbloem.






5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig boeket en een lief gebaar <3
    Ik ken de Clematis ook nog niet zo lang als snijbloem. Maakt het wat speelser, mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi en wat lief en wat bijzonder vriendinnen die om je denken als je het soms weer even nodig bent. groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi gebaar van die vriendin, en ik hou van clematis! Ik heb er enkele in de tuin staan en ik begrijp dat ze ze nu ook als snijbloem gaan gebruiken want ze zijn gewoon PRACHTIG! En waarschijnlijk houden ze ook wel een hele tijd in een vaas.
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een schitterend boeket en wat lief van je vriendin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nooit gezien, een clematis in een boeket. Maar hoe mooi en dan die kleur.

    BeantwoordenVerwijderen