zondag 18 november 2018

Komkommertijd

Echt komkommertijd is het niet (alhoewel het soms niet meevalt om foto's te maken), maar ik vind het gewoon leuk om deze foto's te laten zien. Als het lekker weer is, en je hebt tijd, dan is het fijn om eens door je eigen stad te lopen. Dat deed ik op 15 augustus en schreef daar al 2 blogberichten over. En zei daarin dat de andere foto's die ik maakte voor de komkommertijd waren. 


















Zien jullie dat hier ook op een aantal foto's fietsen staan. Ik zag het zelf thuis pas echt duidelijk dat ik, waarschijnlijk onbewust, meerdere met fietsen had. Het blijft leuk. En in de stad staan natuurlijk overal fietsen. Dus ontkom je niet aan plaatjes met fietsen, haha!

6 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik was woensdag in Zwolle met mijn tante en ik heb er weer van genoten.
    Was er iets bijzonders te doen (op de vierde foto)?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij was het een wandeling met mensen in een rolstoel olv een gids, maar het fijne weet ik er niet van. Wel een grote groep.

      Verwijderen
  2. Toen ik aan het zoeken was naar foto's van fietsen, kwam ik ook foto's tegen van jouw stad. Ik zal ze binnenkort eens plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, die 'stadse' foto's. Zeker voor iemand die in een klein dorp woont.

    BeantwoordenVerwijderen