vrijdag 30 november 2018

Adventskaars

Ook dit jaar hebben we weer een kalenderlys van S-østrene Grene. Kalenderlys is een aftelkaars voor de adventperiode, je brandt elke dag de kaars even, van 1 - 24 december. Wij doen dit altijd onder het avondeten. Vind het een mooi gebruik uit Scandinavië dat ik graag overneem. (de witte kerstboompjes komen ook van de zusters en de eland kreeg ik jaren geleden van de kinderen van mijn zusje 'want tante Jeanette houdt daar zo van', schattig toch)


































3 opmerkingen:

  1. Tradities zijn er om in ere gehouden te worden. Mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi gebruik! Leuk om jaarlijks te doen.
    PS: op de een of andere manier krijg ik via Bloglovin geen update van jouw blog. Ik zie dat ik weer een aantal berichtjes gemist heb. Ik ga het nog een opnieuw instellen ...

    BeantwoordenVerwijderen