dinsdag 20 november 2018

Rijk

Tijdens het uitzoeken en (proberen te) ordenen van foto's op mijn computer kwam ik ook weer de foto's uit mijn jeugd tegen. Mijn ouders maakten een hele tijd dia's, en 1 van mijn zwagers heeft daar eens een heel aantal van op een schijfje gezet voor ons allemaal. Er zijn natuurlijk nog veel meer. Misschien moeten we die ook nog eens doen.
Vandaag laat ik jullie er eentje van zien (in zwart-wit, is mooier vind ik en wie die mannen op de achtergrond zijn, geen idee - ohoh die privacywet). Mama met haar 6 kinderen, papa maakte de foto neem ik maar aan. Rijk zijn we, als 6 broers en zussen, en met onze moeder nog bij ons (79 jaar, mijn vader is helaas op zijn 64e overleden).


5 opmerkingen:

  1. Hele mooie foto! Zit jij links op het muurtje?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi tijdsbeeld, met de wijduitlopende broeken, sandalen en bijna dezelfde kapsels. Ik hou van dit soort foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je lijkt op je moeder en ik denk ook dat je links op het muurtje zit! Geweldige foto Jeanette!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zwart-wit foto's passen bij een terugblik. Mooie foto van jouw gezin. Altijd jammer dat de fotograaf (jouw vader) op de foto ontbreekt. Bij iedere foto horen herinneringen en verhalen. Fijn om samen met jouw moeder terug te kunnen blikken en hopelijk kunnen jullie dat nog jaren samen doen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen