zondag 2 december 2018

Grote opdracht

(Bevat reclame + link naar webwinkel van een vriendin))

Voor de webshop van een vriendin kreeg ik een grote opdracht. Als je een bestelling bij deze winkel doet (vanaf een bepaald bedrag), dan krijg je een kadootje. In de maand december is dat een setje van 3 make-up reinigingspads. Door mij gemaakt. Verpakt in een feestelijk zakje, door mij gekocht, haha. De ene kant bestaat uit badstof, en de andere kant uit flanel.

Dit is de eerste van 3 berichten waarin ik de komende weken reclame ga maken voor een aantal mensen die mij zeer dierbaar zijn. Ik meld dat boven het bericht, dat vind ik wel zo netjes. Ik wil dit heel graag doen, maar vind het ook zeer lastig, omdat ik niet weet hoe jullie, mijn zeer geachte lezers, hier over denken. En of jullie dit wel willen lezen. Maar het is tenslotte mijn blog, en ik moet hier de beslissingen nemen. Ik word hier niet voor betaald, het is mijn mening en het zijn mijn woorden.


































Hier vind je de webshop van mijn vriendin: https://dutchhealthstore.com/.

6 opmerkingen:

  1. Helemaal geen problemen mee hoor Jeanette.
    En jeetje, wat een klus. Zoveel! Daar ben je wel een tijdje mee bezig geweest.
    Ik heb even gekeken of je ze zelf ook verkoopt maar ik zie het niet in je webshop staan.
    Ik zou eventueel wel geïnteresseerd zijn.......
    Fijne zondag daar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat komt nog Alet, ik moet nog foto's maken.
      Jullie ook een mooie zondag, het regent hier....dus maar verder voor Sinterklaas.

      Verwijderen
  2. Je bent eigen baas en ik kijk graag met je mee Jeanette! Zo verrijken we elkaar!
    Ik ben ook geïnteresseerd trouwens in pads (voor oogmakeup). Fijne dag vandaag X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het juist leuk! Op Instagram heb ik je ook ontdekt en daar kijk ik dan bv naar wie jij volgt en zo heb ik al 2 leuke accounts gevonden. De webshop van jouw vriendin zou ik niet zo snel vinden op het www dus fijn juist als jij daar aandacht aan besteed. En super die pads! Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo heb ik op je blog ook al leuke winkels in Zwolle ontdekt, waar ik graag eens een kijkje wil nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vooral bloggen over wat jouw interesse heeft. Wie het niet leuk vindt om te lezen, kan die blogpost overslaan en een andere keer weer komen lezen, toch?
    Wat heb je dat mooi gemaakt deze pads. Duurzaam en handig. Ik heb er een paar van een "schoonmaak-merk" en vind ze heel prettig in gebruik.
    Succes met je andere opdrachten.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen