vrijdag 14 december 2018

#lovelydeercal

Op de blog van Verie, Vestywo, kwam ik de sjaal met rendier tegen. Dat leken mij mooie sinterklaaskadootjes voor een paar van mijn knutselvriendinnen. De sjaal stond in 3 afleveringen op de blog als zogenaamde cal, crochet-a-long. Nu kun je de sjaal achter elkaar door haken, omdat alles online staat. Terug naar mijn sjaals, de donkerturquoise maakte ik voor degene wiens lootje ik had getrokken. En de grijze voor P, die met een tennisarm 'zit' en dus weinig tot niet mag knutselen, dat vind ik zo sneu, dat ik voor haar ook een sjaal haakte (niet de beige op de 1e foto, maar de donkergrijze die je later ziet). Die beige is nog niet verder dan je hier ziet.... we zullen zien of dat er ook nog eentje gaat worden.


























































































http://vvestywo.blogspot.com/2018/11/crochet-lovely-deer-cal2019-3-diy-boomtakken-pimpen.html

7 opmerkingen:

  1. Súperleuk zeg Jeanette...en weer een link naar een mooi blog! Fijn weekend en ik geniet zo van jouw adventskadootje...ga ik ook nog over bloggen ;) Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn die mooi, Jeanette. Daar maak je mensen echt blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve cadeaus!
    Mooie sjaals.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief Jeanette. Ze zullen in de smaak vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie persoonlijke cadeautjes! En wat een prachtige blauwe kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi blogbericht! Dankjewel voor het delen en wat heb je prachtige versies gehaakt! Zo tof allemaal! Fijne avond! Lieve-Groetjes, Verie

    BeantwoordenVerwijderen