donderdag 20 december 2018

Puur lifestyle

(bevat reclame voor en link naar webwinkel van vriendin)

Vandaag laat ik jullie foto's zien van de laatste beurs waar ik mee naar toe was met mijn vriendin Myrthe. Zij heeft een webwinkel met linnen kussens, theedoeken, tafelkleden, jurkjes, tricot jurken en leggings, en allerlei (meest scandinavische) woonaccessoires. Zij maakt de textiele items zelf, en als ze veel opdrachten/bestellingen heeft, dan help ik mee. Ook levert ze aan (web)winkels. (Dus heb je een winkel en wil je haar producten verkopen, neem dan eens contact met haar op.) Afgelopen november stonden we op Flavourites Live in de Kromhouthal in Amsterdam-noord. Wat een geweldige plek voor zo'n event, alle stoere elementen waren nog aanwezig.



































De laatste foto is gemaakt door Nellie Wagenaar, die langs kwam omdat ze via de give-away van Myrthe kaartjes had gewonnen. Dank je wel voor de mooie foto Nellie.

Hier vind je de webwinkel: https://www.puurlifestyle.com/

2 opmerkingen:

  1. Leuke foto van jullie twee en ik heb even in de webwinkel gekeken, wat een mooie spullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er mooi uit en wat een leuke foto van jullie samen!

    BeantwoordenVerwijderen