zondag 28 april 2019

Helemaal ''into'' de projectbags

Hebben jullie dat wel eens, dat je iets hebt gemaakt en dat is zo leuk geworden/om te doen/verslavend dat je er nog één wilt maken, en daarna nog één.... Vast wel. Het kan je met alles overkomen, met garen, papier, stof. Ik had het met de projectbag, een tas om je haak-/breiwerk in mee te nemen of op te bergen. Jarenlang tegenaan gehikt, en toen ik de eerste had gemaakt, volgden er snel meer.






































































































De witte is gemaakt van een zeilbootzeil, met aan de binnenkant een I-kea limited edition stofje. Ik heb de zelfkant van de stof laten zitten, zodat ik later weet uit welk jaar de stof komt. De 2 donkergrijze ben ik bijna mee klaar en die komen in mijn webwinkel, ergens volgende week waarschijnlijk (als je er eentje van wilt hebben, mag je altijd reageren of reserveren ;-))

7 opmerkingen:

  1. Super leuk zijn ze!
    En ja, herkenbaar ... soms heb je zo de smaak van iets te pakken ;-).
    Fijne zondag. Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk geworden. Gun mij er geen tijd voor, anders wordt het ook nog een verslaving. Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk geworden en helemaal in de Hip en Kleurig stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook van die periodes, nu met stempels snijden ;-)
    Ik vind zo'n projectbag ook wel wat. Niet om zelf te maken, want daar word ik scheel van, maar om te kopen. We spreken elkaar nog wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt heel gaaf zijn ze!!! Ik heb dat ook wel eens hoor, dat ik echt helemaal de smaak ergens van te pakken heb. Laatst nog met de lentekriebels sjaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke tassen. Als ik eerlijk ben, zou ik het patroon wel willen hebben. Heb je het zelf bedacht of ergens anders vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stuur mij even een mail Mieke, dan kunnen we verder 'praten'.

      Verwijderen