zaterdag 20 april 2019

Op de valreep

....nog een leuk idee om een kadootje of iets lekkers mee in te pakken voor Pasen. Van een papieren boterhamzakje maak je een schattig haasje. Eerlijk is eerlijk, het is niet mijn eigen idee. Hier bij Karin van Haasteren op Instagram zie je ze meerdere keren voorbij komen, ook met uitleg. Ik pakte de eitjes voor mijn mede-cursisten van Deense les ermee in. Veel maakplezier!































                                      F I J N E     P A A S D A G E N  ! ! ! !



(Ik kocht de papieren broodzakjes bij J-umbo, al wat langer geleden, maar volgens mij hebben ze ze nog steeds. Je kunt ook zelf een zakje van ander papier maken natuurlijk.)

5 opmerkingen:

  1. Schatjes zijn het en een lief kadootje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee om zo iets voor Pasen in te pakken. Deze konijnenzakjes zijn ook leuk voor een traktatie op school.

    Fijne Paasdagen, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dit is ook heel leuk. Jaren geleden maakte ik ze voor de kleinkinderen van stof.
    Nog een mooie tweede Paasdag.

    BeantwoordenVerwijderen