donderdag 4 april 2019

Stilleven

Via Instagram kwam ik een aantal winkels tegen waar ik wel eens een kijkje wilde nemen. Mijn zus wilde wel mee, en dat resulteerde in een heerlijke dag. Als extraatje was het ook nog heel zonnig (vrijdag 29-3). En dat maakte dat ik alleen in de eerste winkel een paar foto's heb gemaakt, want daarna zat mijn telefoon in de vestzak in de auto 😞
De foto's zijn gemaakt in Zutphen, tijdens het wandelen naar Stilleven, een hele mooie winkel in een prachtig oud pand. Alles in mooie lichte kleuren en natuurlijke materialen.























































De andere winkels die we bezocht hebben zijn By nord in Zutphen, The loving en Wilma@home in Twello. Ik kan iedereen aanraden eens een dagje Zutphen te plannen, het is een mooi oud stadje met leuke straatjes. Wij waren ook nog even in de museumwinkel van het museum Hof van Heeckeren, dat is het Zutphens museum en museum Henriette Polak.

6 opmerkingen:

  1. Alle ingrediënten voor een fijne dag samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi pand zeg. En een mooie plaats zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb even een kijkje genomen, wat een mooie winkels.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zulke oude panden. Wat hebben ze toch veel sfeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie hadden zeker mooi weer tijdens het bezoek aan Zutphen.
    Het is een fijne stad om te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen