dinsdag 30 april 2019

Inspirerende tuinen

Afgelopen zondagmiddag waren we weer in de Tuinen van Mien Ruys in Dedemsvaart. We waren nog niet veel vaker zo vroeg in het jaar er naartoe. Dus deze keer zagen we allerlei andere bloemen bloeien. Zoals veel bloembollen en viooltjes. Wat ik altijd erg goed gedaan vind daar, zijn de groendecoraties. Let deze keer in het bijzonder eens op de bloemen en stoelen op de 6e foto. Of de 1e foto, gewoon wat takken die wortelen in een verzameling glas. Een tak van de Rhododendron met Fluitekruid. Ik zal erover ophouden nu, overmorgen nog een paar foto's hiervandaan.








6 opmerkingen:

  1. Prachtige tuinen van Mien Ruys, ik ben er ooit in de zomer geweest, maar zo in het voorjaar, met het frisse groen. Eenvoud is vaak toch het mooist, zoals dat boeket met fluitekruid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo mooi daar!
    Als kind kwam ik er vaak met mijn ouders. Zij hadden destijds een abonnement waardoor wij er in alle seizoenen een zondagse wandeling maakten. Broer en ik eindigden altijd op de ligstoelen in één van de tuinen ;-).
    Leuk dat je deze foto's deelt met ons!
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat snap ik wel. Dat is ook zo'n fijn plekje. Ik heb een foto dat dochter en ik er zitten, nou meer liggen eigenlijk. Zal eens kijken of ik die kan vinden.

      Verwijderen
  3. Dat ziet er ontzettend mooi en inspirerend uit!

    BeantwoordenVerwijderen