donderdag 2 januari 2020

Lijstjes

Daphne van Haak by Daphne maakte een overzicht van 2019. Dat wilde ik ook doen, maar merkte tijdens het uitzoeken dat dat niet mijn 'ding' is, hoe leuk ik ze bij anderen ook vind. En dat terwijl ik heel erg van lijstjes houd. Dus blijft het bij de -best nine- van instagramjaar 2019. Dit alles is hier natuurlijk ook voorbij gekomen dit jaar, dus toch een soort van overzicht. Ik wens jullie een fijne, eerste, gewone (werk)dag van 2020!!





































8 opmerkingen:

  1. Ieder zijn ding hè. ;-) Ik vind je collage wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt mooie dingen! Ziet er sfeervol uit zo bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi overzicht, al die naturel kleurtjes bij elkaar. Ik heb het nog helemaal niet gedaan, ook geen overzicht maar vind ze wel erg leuk om te bekijken.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, sfeervol overzicht!
    Ook een soort van lijstje ;-)
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het geeft mooi weer wat voor fijne dingen jij maakt, Jeanette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind beelden altijd treffend! Mooie 'best nine'!

    BeantwoordenVerwijderen