zaterdag 4 januari 2020

Wat in het vat zit, verzuurt niet

Dit is vast niet het goede spreekwoord, maar het was het eerste dat mij te binnen schoot, toen ik het pakketje open maakte, waar dit leuke hertje in zat. Mijn zusje haakte haar voor mij. Hier liet ik jullie het rode hertje zien, deze vond ik zo leuk dat ik een grijze bestelde. Maar deze is mini, gehaakt met haaknaald 1,5 mm, ja, je leest het goed, 1,5 mm!! Dat is echt priegelwerk. Tijdens de kerst stond ze beneden, en nu staat ze op mijn buro, want zoiets stop je niet in een kerstdoos.



































Kijk ook hier even op instagram bij mijn zus, dan zien jullie, dat wij onafhankelijk van elkaar dezelfde soort foto's maakten. Die 'sneeuw' balletjes had ik ook in mijn handen, maar toch niet gebruikt voor de foto's. Tja, je bent zussen, of niet.

9 opmerkingen:

  1. Wat een lief hertje!
    Ga nu de foto's van je zus even bekijken.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap priegelwerk! Die overeenkomsten heb ik ook met mijn zusje. We stuurden elkaar wel eens gelijkende kaarten, terwijl zij in een ander land woont.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is is mooi in grijs en wit. Knap gemaakt door je zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, super schattig is ze geworden ♥ ♥ ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och, wat lief en inimini...
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje!!! leuk...ik ga even bij je zus buurten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief hertje. Dat was vast heel veel priegelwerk. Leuk dat je zus hem voor je haakte.

    BeantwoordenVerwijderen