vrijdag 1 januari 2021

Gelukkig nieuwjaar


De allerbeste wensen voor 2021!!!!

We hebben een bijzonder jaar achter de rug. Op 12 maart werden er allerlei regels van kracht ivm corona en dat bleef zo voor de rest van het jaar. Op 7 maart had ik mijn verjaardag nog gevierd met veel mensen. En na die tijd heb ik mijn broers en zussen alleen maar 1 op 1 gezien, bizar. Ik hoop dat we iets meer mogen en kunnen gaan ondernemen dit jaar. Natuurlijk kon dat afgelopen jaar ook wel, maar dat voelde niet altijd helemaal zo. Voor mij/ons althans niet. We wachten het af en gaan het zien....

Hieronder zie je de vuurpijlen die ik haakte als oud-en-nieuw-versiering voor op de keukenplank. Samen met een houten kaart die ik een aantal jaren geleden kreeg van een vriendin, een simpele, maar leuke decoratie voor de jaarwisseling.





























7 opmerkingen:

  1. Een gelukkig, liefdevol, gezond en creatief 2021 gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je vuurwerk prachtig!
    Voor jullie alles wat wenselijk is en dat klinkt na 2020 niet meer oubollig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi jaar toegewenst, Wat een leuke vuurpijlen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie sfeervolle versiering! Heel leuk.
    Vorig haakte haakte ik een vuurpijl als cadeautje. Die werd toen blij ontvangen.
    Misschien de komende oud en nieuw nogmaals aan de haak.
    Ik wens je een fijn en creatief jaar toe waarin weer wat meer ondernomen kan worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke pijlen. Ook voor jou natuurlijk de beste wensen voor een mooi, gezond en creatief 2021.

    BeantwoordenVerwijderen