zondag 24 januari 2021

Van alles wat 33












 








































































































30 december - leuke huizen in aanbouw - laatste kerstdingen - oliebollen van de liefste buren van Nederland - 31 december, 16.18 uur - 1 januari, 10.21 uur - 10.30 uur - nieuwjaarslunch voorbereiden op 3 januari, met mijn moeder en de kinderen - een paar stappen vanaf huis kan ik de Peperbus zien - beeld Melting Sun - een roofvogel met muis in de klauwen vliegt vlak voor het kamerraam langs en landt op de schutting - mooi grijs is niet lelijk - Zwarte water en Twistvlietbrug - word je 50 en doen je buren dit, ben je mooi klaar mee, ik zag dit tijdens het wandelen - bijna thuis - wat is hier gebeurd? - 12 januari - 14 januari (zijn jullie mijn luchtfoto's al zat?) - snel het beetje sneeuw dat nog over is van gisteravond vastleggen - en nog eentje in de categorie 50 jaar en kijk wat de buren dan doen - een paar huizen bij ons vandaan is dit gebeurd in de nacht van 20 op 21 januari, storm Christoph raasde langs - 21 januari - details - keuken

8 opmerkingen:

  1. Mooie serie foto's weer! Ook de luchtfoto's blijven leuk hoor.
    Wat een mooi DE-blik staat er in jullie keuken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè! Dat komt uit de kruidenierswinkel van de buurvrouw van mijn moeder. Is daar echt gebruikt. En nu gebruik ik hem al 20 jaar. Onze koffie, filterzakjes, n-epressocups e.d. zitten erin. Wij hebben geen bovenkastjes, en dan is de keuken niet heel groot.

      Verwijderen
  2. De Wat is hier gebeurd foto is wel heel apart zeg. Het lijken wel kabels maar kan ook kunst zijn. Raar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een kunstwerk Hans. Er schijnt 's nachts om half 4 een bestelbus tegenaan gereden te zijn. Wat moet die daar op dat tijdstip op een fietspad????

      Verwijderen
    2. Ok, een kunstwerk en er is een bestelbus tegenaan gereden en het is een fietspad. Had ik niet achter de foto gezocht. Ik dacht dat men bezig was om de kabels over de weg te trekken. Vond het wel erg laag omdat ik dacht dat er auto's op de weg konden komen.

      Verwijderen
  3. Je luchtfoto's zijn altijd mooi. Ik maakte er vanavond ook eentje, ben benieuwd hoe die eruit ziet op mijn laptop. Die bundel met draden, het zou zomaar een kunstwerk kunnen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen