donderdag 18 februari 2021

De laatste 2

Vandaag de laatste 2 beelden uit de serie van 4 die aan het Twistvlietpad staan. Het wolkenvliegtuig en het wiel. Ik vind ze allemaal mooi, en ook de plek waar ze staan. Tijdens het dagelijkse rondje en het fietsen naar de stad kom ik er vaak langs. Het wiel staat als je vanuit de stad aan komt fietsen, aan het begin van het fietspad, het wolkenvliegtuig staat ongeveer halverwege het fietspad op een speelveld.


 






























































3 opmerkingen:

  1. Het weggezakte wiel vind ik daar leuk geplaatst. Dat wolkenvliegtuig lijkt zo uit de verte net purschuim, maar het is dus marmer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik dacht ook even aan purschuim. Iedere keer als ik er langs zou fietsen zou ik weer wat anders zien in die beelden, ze intrigeren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf. Ik hou van kunst in de openbare ruimte.

    BeantwoordenVerwijderen