dinsdag 2 februari 2021

Slaap, KOETJE, slaap

Zo heet de quilt die ik voor ons derde kind maakte. Hij was gek op dieren, en op jonge leeftijd met name koeien. Als we op de markt waren, zag hij al van verre de stoffen waarin koeien verwerkt waren, heel grappig. Van deze stoffen heb ik er vele gekocht, en daar kreeg hij dan een korte broek van. Voor zijn quilt heb ik echter een koe overgenomen van een plaatje, met textielstift, en de wolken en maan met textiefverf geschilderd. Als achterkant een folklore beddentijk/kussenslopen stof. Vond ik wel toepasselijk bij het thema koeien. Zoals je ziet, heeft-ie vlak bij het raam gehangen, en is dan ook hevig verkleurd. Je kunt ook zeggen, goed gebruikt, haha. 



































Deze gebloemde stof is nog steeds te koop: https://stegemanstextiel.nl/product/roos-4/.



En als laatste vandaag wil ik jullie allemaal bedanken voor de lieve berichten afgelopen woensdag. Dat doet goed, alhoewel het gemis er voor ons niet alleen op die dag is, maar altijd en op elke dag van het jaar. 

8 opmerkingen:

  1. Leuk om deze weer te zien. En lieve Jeanette.....hij komt zo vaak langs in onze gedachten en gesprekken, zo fijn ♥ En dan denken we ook aan jullie en sturen liefde en kracht ♥ you

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie combinatie van je stoffen en leuk dat je er een eigen etiket bij hebt gemaakt.

    ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat spreekt er veel koestering en liefde uit de quilt ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuke quilt. Enig ook met die koe in jet midden. En er zit zelfs een label op, dat moeten mijn quilts meestal missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele speciale quilt en het label ook zo lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke maar vooral lieve quilt. Bewaren hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie herinnering aan jullie zoon. Het label eraan vind ik eigenlijk nog het allermooist...

    BeantwoordenVerwijderen