vrijdag 16 april 2021

Studio hip en kleurig

De afgelopen weken was het hier regelmatig een kleurige bedoening, Voor een buurvrouw naaide ik 3 (onder)rokken en 4 bloesjes voor bij haar nieuwe sari's. Bijzondere opdrachten vind ik dat altijd. En door de kleuren deed de werkplek (woonkamer) echt z'n naam eer aan. Bij de sari's zat een extra stukje stof, waar je een bloesje van kon maken. Wij hebben dat naar eigen inzicht gebruikt, samen met de katoen van de onderrokken. En zo zijn een paar kleurrijke creaties ontstaan. Ik ben bijna klaar - ik wacht nog op de drukknoopjes - en dan kan ze ze aan.

 



































9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleuren en prachtige stoffen. Niet echt jouw kleuren, maar het was vast fijn om mee te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie opdracht! Jij bent van alle markten thuis!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie stoffen!
    Leuk zo'n bijzondere opdracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En over Studio Hip en Kleurig gesproken: ik ben heel blij met mijn bestelling, Jeanette. Precies wat ik zocht en snel geregeld. Super, dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke opdracht! Zo'n bijzondere stoffen, dat moet tof zijn om mee te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig, die stoffen, die kleuren. En als ik dan op de laatste twee foto's zie hoe jullie alles gecombineerd hebben, complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie setjes. Wat zal je buurvrouw daar blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen