zondag 18 april 2021

Tip

Een vriendin vroeg naar keukenhandschoenen in linnen. Dat wil ik wel proberen zei ik. Om eens iets te proberen, pakte ik de 'oude' ovenhandschoenen die bij onze campingspullen liggen. Die waren niet zo mooi meer. Ik heb ze omgetrokken op papier en dat als patroon gebruikt. Ik heb alleen een nieuwe buitenkant gemaakt. En dat ging super snel. Dus een tip, vind je niet de juiste kleur ovenhandschoenen bij je keuken, maak ze simpel zelf met een paar uit de winkel, waar je een nieuwe buitenkant omheen maakt. Gaan vriendin en ik ook voor haar maken, ze heeft al een paar simpele ovenwanten gehaald bij een budgetwinkel zei ze..



7 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee. Bedankt voor de tip. Een leuk tussendoortje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede tip!
    Want matchende ovenwanten in de keuken geven net dat beetje extra. Ik houd daarvan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goed idee en zo simpel dat ik baal dat ik daar zelf nooit opgekomen ben. Mijn huidige ovenwanten waren behoorlijk aan de prijs , maar ook dure ovenwanten zien er op den duur niet meer zo fraai uit al voldoen ze nog wel aan hun functie. Dank zij jouw tip ga ik geen nieuwe meer kopen de volgende keer , maar zelf aan de slag. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, mooi zijn ze! Eigenlijk kan alles in linnen; het voelt zo fijn aan de huid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed idee om het op deze manier te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zijn ze! Goed idee om ze om bestaand handschoenen heen te maken.

    BeantwoordenVerwijderen