zaterdag 24 april 2021

Else

Else is een pop naar een patroon van de Noorse Ina Rho. Zo mooi bedacht. Ik zag het o.a. op haar eigen instagrampagina, maar ook bij Helle Junker op IG. Zo mooi, wat lees- en kijkplezier voor de liefhebbers, maar terug naar de pop. Vooral het haar maakte dat ik deze wilde maken. Kijk die knotjes toch eens, zo schattig. Ook het rokje en de kraag vind ik leuk bedacht. Ze heeft een vriendje Arne, die ga ik waarschijnlijk ook nog haken.













































































6 opmerkingen:

  1. Wat een mooierd en precies in jouw favoriete kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie pop. Wat een werk om die knotjes goed te krijgen. En de kleuren zijn weer mooi bij elkaar gezocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje. Zo leuk! Arne ook. Ik kon het nog net zien op instagram, maar toen ging het schermpje ervoor omdat ik geen account heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is ze leuk. Ze heeft zelfs kniekousen aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve pop!
    Zo veel mooie details. De knotjes zijn inderdaad heel leuk. En de gestreepte kniekousen ook!
    Je hebt prachtige kleuren gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief popje! Ze oogt zo eenvoudig, maar is toch bijzonder door de mooie details.

    BeantwoordenVerwijderen