zondag 4 juli 2021

Panoramaduin en meer

In nog geen 10 minuten liepen we van de tent naar de S-par in het centrum van Petten. Handig, want we hebben geen koelkast in de tent. En dus haalden we elke morgen yoghurt en fruit voor het ontbijt en broodjes/beleg voor de lunch. En vaak 's avonds een salade voor het avondeten. Toen we even rondkeken, zagen we een bord met 4 wandelingen. Daarvan hebben we er vrijdagmiddag eentje gelopen. 's Morgens waren we eerst al op het panoramaduin geweest, direct achter de camping.
Toen we aan het eind van de middag terug waren op de camping, viel mij de bijzondere lucht op. Foto gemaakt en naar zeemanzoon geappt. Dat wordt een hoosbui, was de reactie. Nou dat klopte. Van 18 tot 20 uur is er enorm veel water gevallen. Maar binnen hielden we het droog. En daarna was het eigenlijk weer mooi en zijn we weer naar het strand gegaan.

1. Wat een geweldige camping. Zo heerlijk dicht bij het strand. En op loopafstand van het dorp. Gelukkig wisten jullie het bijtijds van die hoosbui en kon je er lekker binnen van genieten.

2. Een supermarkt dichtbij de camping vind ik altijd zo fijn. Handig als je er lopend heen kunt.
    Wat een prachtige foto's heb je weer gemaakt. Je legt zulke mooie details vast. Heerlijk om mee te genieten van jullie vakantie op deze manier.

3. Prachtige foto's, vooral die van de wolken en de korstmosjes.

4. Mooi zo in de duinen. Het lijkt wel Panorama Mesdag in het echt. Die hoosbui van 2 uur is dan weer wat minder, maar gelukkig hebben jullie het in de tent droog gehouden.

5. Wat een mooi gebied. Een goeie voorspelling van zeemanszoon, een goeie waarschuwing.