woensdag 22 november 2023

Etentje met vrienden

Zondag 12 november kwam een vriendin met haar man bij ons eten. De tafelstyling was in herfst thema, met gehaakte paddenstoelen. Ik wist dat zij die leuk zou vinden, en er gingen 2 mee naar Heerde 's avonds ;-) We aten pompoen-wortelsoep, bloemkoolquiche met rookworst (en rucola/jonge bladslamix) en perencrumble met roomijs en koffie. Omdat vriendin de volgende dag naar het recept van de quiche vroeg, heb ik hier de link ook maar toegevoegd. Ik gebruikte vegetarische rookworst, en verkruimelde wat blauwschimmelkaas bovenop de quiche voordat deze de oven inging.
















5 opmerkingen:

  1. Klinkt heerlijk, dank voor het recept! En de tafel is prachtig gedekt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk gedekte tafel. En die quiche lijkt me heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo gezellig deze mooi gedekte tafel. Ik heb een zwak voor mooi gedekte tafels ;-) Leuk met de paddenstoelen en het mooie linnen (denk ik?) tafelkleed en servetten.
    Het recept klinkt goed. Eentje om te onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig verzorgd allemaal! Alet

    BeantwoordenVerwijderen