zondag 12 november 2023

Master buluitreiking

Woensdag 8 november mocht ik met dochter mee naar de diploma-uitreiking. Ze was in juli geslaagd voor haar 2 jarige master. In Amsterdam op de VU. Daarna gingen we gezellig lunchen en winkelen. Het was lang geleden dat we samen in Amsterdam waren. Helaas regende het de hele middag, maar we hebben ons goed vermaakt en zijn goed geslaagd qua inkopen. De regen maakte wel, dat ik bijna geen foto's heb gemaakt. De paar die ik heb laat ik zien, waarbij de laatsten van raadselachtige kwaliteit zijn. Volgens mij werd ik aangestoten door een medeweggebruiker en ook de regen heeft vast invloed gehad.


















8 opmerkingen:

  1. Lekker Amsterdam in en dan nog wel gezellig met zo'n knappe dochter... héérlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met dochters diploma! Over die foto's, mij is dit ook wel eens gebeurd bij knipperende lichtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, samen een dagje in Amsterdam. En gefeliciteerd met je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om naar Amsterdam te gaan. Ik ben er in geen jaren gewest, maar krijg toch zin om weer eens te gaan.
    Nog gefeliciteerd met je dochter.knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bijzonder uitje. Leuk dat je met dochter mee ging. Gefeliciteerd nog!
    Vrolijke lampjes hangen er nu in Amsterdam. Ik was er jarenlang niet meer geweest, maar van 't zomer twee keer vlak achter elkaar. Beide keren met heel warm weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zal jij hartstikke trots zijn geweest. Heerlijk daarna met die knappe dochter op stap.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met jouw dochters diploma. Bij de uitreiking maak een moeders hart toch even een trots sprongetje. Bij regenachtig weer kan het scherpstellen soms de foto's beïnvloeden. Je hebt in ieder geval een fijne dag gehad met jouw dochter.

    BeantwoordenVerwijderen