donderdag 4 april 2024

Van alles wat 71











































































































































nieuw bankje in de tuin bij de kinderboerderij - het Fluitenkruid komt eraan -  blauwe en witte druifjes gekregen op mijn verjaardag - nog meer druifjes gekregen, in totaal 9 potjes - verjaardagspost - soep voor de zondagse verjaardagsvisite - de zondagse verjaardagstaart - tulpen gekregen - zo vind ik de druifjes het mooist, als ze net uitkomen - de paaseieren van dit jaar - nog een boodschappentas van restlapjes - gelukkig bloeit ook de enige kievietsbloem weer - ooievaar gezien tijdens het fietsen met een vriendin - en een wit tafelkleed met servetten, de linnenkast is weer goed gevuld - ik dacht dat de lente was begonnen, wat een weer in het weekend van 23/24 maart - zulke grappige druifjes, ze hebben een toefje bovenaan - paasverrassing van onze buren

7 opmerkingen:

  1. Een mooie ingetogen serie foto’s. Daar houd ik wel van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vooral de eerste foto sprak me onmiddellijk aan. Zo'n mooie bank, heerlijk stoer en zo simpel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi om weer even te bekijken :-) Alet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voorjaar is een mooie periode om te verjaren en aan lentebloeiers geen gebrek.Blauwe/witte druifjes daar heb je buiten lang plezier van.
    Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo veel mooie foto's bij elkaar. Genieten!
    De taart ziet er prachtig uit. En wat een mooie combinatie van tulpen in zachte tinten op de foto daaronder.

    BeantwoordenVerwijderen