woensdag 10 april 2024

Weekend Terschelling

Afgelopen weekend was ik met een vriendin naar Terschelling. Zij heeft daar een heel leuk vakantiehuisje. En wat hadden we een geluk met het weer. Nadat het vrijdagmorgen nog flink regende, knapte het weer vanaf half 2 op en hadden we zon. En heel veel wind, maar dat is gebruikelijk op de Wadden. Zaterdag hebben we de hele dag gefietst. Zondag een heerlijk ontbijt bij Pura Vida West en toen op het dek van de veerboot in de zon weer naar huis. Zoals jullie aan de foto's kunnen zien, is het een combinatie van foto's van vriendin, een voorbijganger en mijzelf. Overmorgen laat ik nog meer zien.



































































































































8 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke foto's, ik geniet helemaal mee. Leuke filmpjes! Wat een wind!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd fijn, Terschelling. En wat een indrukwekkende plas zie ik daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn (een vriendin met een zomerhuisje) leuke dagen met wind en zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat heerlijk, zomaar even naar een eiland. Heerlijk dat je vriendin daar een huisje heeft. De foto’s zijn mooi, kom maar op met de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, die filmpjes. En dan dat mooie huisje, wat een genot. Van die strandfoto's word ik blij, ik kom van de kust.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk uitwaaien op een eiland! De zee verveeld nooit! xxx Alet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En zo genieten we allemaal op onze eigen manier en delen dat graag met de ander.Leuke foto’s en filmpjes van genieten van zon,wind en water,gezandstraald worden en Saharazand wat zo’n mooie luchten geeft.Dan kan je weekeind niet meer stuk.Ger van hoorndesovervloeds3.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen