zaterdag 14 september 2024

Poppenkleding

Geïnspireerd door Ilse pakte ik ook de tijdschriften met poppenkleding erbij. Ik wist dat ik hetzelfde blad ook had. En ik had er nog eentje, en 2 mappen vol met allerlei patroontjes ook nog ;-) Uit het ene blad maakte ik de verpleegsterset. Een schort met een kapje. Een pop van dochter tevoorschijn gehaald en even passen. Zo grappig en schattig. De ogen van de pop zijn in de loop der jaren naar roze verkleurd, jammer.
Ik maakte ook de badjas, die zien jullie over een paar dagen.









4 opmerkingen:

  1. Wat een schattig setje. En op de eerste foto zie ik een mooie map, die zit vast vol leuke patronen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je ook aan de slag ging met poppenkleertjes.
    Mooie verpleegsterset maakte je.
    Die map vind ik ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen