maandag 2 september 2024

Van alles wat 76





































































de Hortensia's in de voortuin zijn prachtig nu - zeer onhandig, de kraan van de wasmachine is kapot op het moment dat ik de eerste was van de vakantie wil wassen - eerste werkdag weer - de moestuin ligt er prachtig bij na de vakantie, onkruid valt heel erg mee - koffie in de tuin tussen het werken door - vakantiesouvenir - heerlijk op de warme stenen - knutselen bij een vriendin, mooie zon nog 's avonds - 's morgens vroeg - en het licht in de keuken op dat moment - denkend aan oudbuurvrouw K kom ik deze berm tegen, zij hield zo van Cichorei, dat deed haar aan Denemarken denken zei ze altijd - oppassen op het buurmeisje, we wandelden en gingen naar de speeltuin - boeket uit de volkstuin - mooie maan 's morgens om 6.56 uur op woensdag 21 augustus

5 opmerkingen:

  1. Leuk, de afwisseling tussen donkere en lichte foto’s. Zo wordt het weer een mooie serie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd genieten deze series van jou.
    Ik bekijk de foto's één voor één en bedenk ondertussen welke ik het mooist of bijzonderst vind ... kiezen kan ik nooit ... hoeft gelukkig ook niet ... ik mag ze gewoon allemaal bekijken en mooi vinden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen