donderdag 12 september 2024

Post

De afgelopen tijd ontving ik 4 kaarten als bedankje. Ik ben dol op post versturen, maar zeker ook op ontvangen. 2 kaarten waren een bedankje voor de kaart die ik had gestuurd. En twee als een bedankje voor iets wat ik heb/wij hebben gedaan. Onder de foto lees je het.



















Meeuw: bedankje van Mieke
Arnicakwekerij: bedankje voor het oppassen in IJhorst
Bloemen: bedankje van Bertie
Citroenen: bedankje voor jurkje




















Het kusje werd meer een hapje :-)

3 opmerkingen:

  1. Er moet eigenlijk nog een bedankkaartje van mij bij. Maar ik wacht nog op een leuke foto van kleindochter met muis. En die komt vast een keer, nog even geduld. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omdat ik zelf ook graag post ontvang, organiseer ik af en toe zo’n ruil. Jij nog bedankt voor jouw kaart.

    BeantwoordenVerwijderen