dinsdag 28 augustus 2018

Loppemarked

Tijdens onze vakantie kwamen we door het dorp Hune toen we op weg waren naar de westkust van Jutland. Er was rommelmarkt in het hele dorp, dus de auto op de parkeerplaats en genieten maar. Heb hele leuke gesprekken gevoerd met verschillende mensen. De man die zijn oogst uit de volkstuin verkocht, heerlijke aardbeien trouwens, de dame die mooi keramiek en servies had. Toen ik vroeg of ik een foto mocht maken, ging ze er echt voor staan, zo leuk. Moe, maar voldaan gingen we bij de bakker koffie drinken en een broodje eten. Het kiezen daar viel niet mee, wat een fijne bakkerij, daar gaan we nog wel eens heen.























8 opmerkingen:

  1. Kon je die mooie schalen op de tweede foto laten staan, Jeanette?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat kon ik Marthy. Bruin is niet mijn kleur, ik nam wat van de blauwe bordjes mee.

      Verwijderen
  2. Gezellig!!! En njam... heerlijke bakker!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whao, de deense bakkerijen, het water loopt mij in de mond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mij loopt het water ook in de mond, van de taartjes en de spullen op de markt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie veel mooie, maar ook lekkere dingen staan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige rommelmarkt!
    En al dat lekkers bij de bakker ... mmmmm.
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen