zondag 26 augustus 2018

Ontmoetingen

Op de blog van Marthy las ik over ontmoetingen. In de commentaren hadden een paar mensen het over de taal, en dan met name dat ze geen Frans spreken. Nou, ik kan je vertellen, dat kan ik ook niet. Maar Deens daarentegen, dat gaat mj steeds beter af. In de afgelopen zomervakantie heb ik veel mooie gesprekken mogen voeren. En soms hadden de mensen pas na een tijdje door dat ik uit Nederland kwam. Zo ook in Kopenhagen. Vlakbij de Kleine zeemeermin zat een dame op een bankje te borduren. Naast zich had ze een steen liggen, dat zag er intrigerend uit. Ik sprak haar aan en ze vertelde dat ze op zijde aan het borduren was, freestyle. Om het mooi zichtbaar te laten zijn legde ze het over een steen. Je zou het kunnen gebruiken als presse-papier, frans woord volgens mij ;-). Ze gaf mij haar kaartje zodat ik eens op haar site kon kijken. Dat heb ik tot nu toe niet kunnen doen, want het kaartje is na de vakantie nog niet boven water gekomen. Ik mocht ook een paar foto's van haar maken voor mijn blog. En die wist ik gelukkig nog wel te vinden.































Tot mijn verbazing zie ik tijdens het maken van deze blogpost, ik schrijf altijd eerst de tekst en voeg dan foto's toe, dat ik haar naam kan lezen op de 2e foto. Direct opgezocht op het wereldwijde web, en hier kunnen jullie dat ook doen. Wat fijn dat ik haar toch kon traceren en inmiddels heb ik de foto's aan haar gestuurd.

4 opmerkingen:

  1. Wow, zo'n ontmoeting en dan thuis nog eens googelen. Dat is geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zulke fijne ontmoetingen maakt een vakantie extra bijzonder vind ik :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaw, wat bijzonder!!! Wat ze maakt op de foto's vind ik echt kunstig, ik ga meteen eens kijken op de link.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haar website en blog is ook interessant: www.poeticalartist.com !

      Verwijderen