donderdag 7 maart 2019

Er is er één jarig, ....

....hoera, hoera, dat kun je wel zien, dat ben ik. Ja, ja, ik mag vandaag 56 kaarsjes uitblazen. En daarom geef ik de gehaakte kroontjes uit -dit bericht- (ik liet de donkere al zien, ik maakte ook nog een lichte variant) weg, want wie jarig is, trakteert. Laat in een reactie weten, waarom jij er eentje zou moeten winnen. Dit mag voor jezelf zijn, of voor je kind/kleinkind, of voor je buurmeisje, neefje, collega, man, tante, meester, oma, bedenk het maar.
(En nog even dit, voor jezelf mag ECHT, soms heb je zoiets gewoon verdiend.) En je kunt het kroontje ook gebruiken om een windlicht, of om een glazen pot met daarin bloemetjes. Je hóéft hem niet te dragen, mag wel natuurlijk.































































9 opmerkingen:

  1. Jeanette, een fijne vertaartdag gewenst. Geniet van je dag.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hiep Hiep Hoera!!! Van harte gefeliciteerd Jeanette, fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd. Doe een wens voor jezelf als je de kaarsjes uitblaast. Ik wens je een gezellige dag toe. Wat een leuk idee om kroontjes om een windlicht te doen. Vooral de lichte vind ik mooi. Slim om hem met lintjes te sluiten. Zo past hij altijd om een hoofdje of lichtje.

    Hele fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Felicitaties voor jou en ook nog voor je dochter.
    Het onderste kroontje vind ik erg leuk als windlichtje.
    Maak er een fijne dag van.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een heel gezellige dag en hoop, dat je in de watten wordt gelegd!
    Groeten van Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. G e f e l i c i t e e r d. Een dag na mij jarig :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had je een paar dagen geleden al gefeliciteerd maar doe het gewoon nog een keer want gezond een jaartje erbij is gewoon heel fijn.
    Ik zou graag een kroontje winnen voor mijn kleindochter Saar. Ze houdt van versieren, van feest en van prinses zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop dat de zon zich in Zwolle heeft laten zien op je verjaardag! Ik hoop dat het een fijne dag was XxX
    Het kroontje gun ik een fijne verkleedkist of mooi windlicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nogmaals van harte Jeanette! Je kroontje is zo leuk! Hier geen kleine
    prinsesjes meer in de buurt. Allemaal al groot :-)
    Misschien mag ik meedoen voor het kleindochtertje van Marthy........
    Een fijne zondag daar.
    XxX

    BeantwoordenVerwijderen