dinsdag 5 maart 2019

Feestweek

In huize Renting is de feestweek weer begonnen. Gisteren werd dochter 21, en later deze week ben ik jarig. En dan zondag visite van familie en vrienden. Ik denk dat er deze keer voor zondagmiddag maar taart gekocht gaat worden, want vrijdag en zaterdag sta ik op een beurs met mijn vriendin (beurs Vrouw in Leeuwarden), en meestal heb ik daarna niet veel puf meer om nog de keuken in te gaan. Dochter bestelde voor haar verjaardag een kwarktaart, (zoals ' vroeger') en die kreeg ze natuurlijk.




























































































4 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd! De versiering van de taart is zo mooi in alle eenvoud!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte alvast met jou en natuurlijk met dochter. Leuk, een kwarktaart zoals vroeger, toch ook weer eens maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een feestelijke plaatjes. Gezellig zo.
    Gefeliciteerd voor jullie allebei!
    Veel plezier op de beurs.
    Groet, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 21 jaar, dat mag absoluut gevierd worden met een lekkere kwarktaart! Van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen