maandag 11 maart 2019

Van alles wat 11
























































































































































































































































































































Assendorp op een stralende dag - roggebrood bakken (mix van I-kea) - werk - supersneeuwmaan - zon in de vakkenkast - bij dochter in de (studenten)keuken - toen ik weer bij mij fiets kwam na bezoek aan dochter (de carnavalsoptocht was door de straat gekomen) - kleine gansjes en grote ganzen - slingers - verjaardagspost maken - lucht - verjaardagspost ontvangen - verjaardagskoffie - en de taartjes - bakken, bakken - en nog meer bakken - mijn nieuwe werkplek - zondagmiddag, kom maar hoor, familie en vrienden, wij zijn er klaar voor

4 opmerkingen:

  1. Fijne plaatjes! Ik wens je een mooie week X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige plaatjes. Wat heb jij toch oog voor mooie details!
    Fijne week! Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo heb je de week mooi weergegeven.
    Je woont daar mooi aan het water!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het altijd erg leuk om deze serie foto's te bekijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen