vrijdag 16 augustus 2019

Tinga Tango Designbutik

In Nyborg zagen wij deze prachtige winkel. Van alles verkochten ze, meubels, kaarten, woonaccessoires, planten, zeep, kinderkleding. kinderspeelgoed en -meubels. Echt mooie spullen. En het pand was ook prachtig, alle oude elementen van het eerdere gebruik zaten er nog in. Daar houd ik van. Op de laatste foto zie je een foto van één van de kinder-etalages, met een houten benzinepomp, als kinderspeelgoed. Vooral man vond die erg mooi (en origineel, die zie je niet veel, zei hij), hij heeft namelijk zelf heel veel houten speelgoed gemaakt. Voor onze eigen kinderen, maar ook voor de 1e verjaardag van onze neefjes en nichtjes (14 in totaal). Ik zal er eens wat van laten zien, van sommige dingen hebben we wel een foto.
















 

































https://www.tingatango.dk/

8 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke winkel, je kwam er vast ogen tekort!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke winkel. Ik denk dat mijn portemonnee niet dicht zou blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om daar eens uitgebreid rond te kijken. Zoveel leuke dingen.
    Wij waren op een camping even ten noorden van Nyborg, met uitzicht op de Storebeltbrug 😄

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In deze winkel kwam je vast ogen te kort.
    Alleen op de foto's al zie ik heel veel moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf! Die houten dingen, het keramiek: snoepwinkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt zo'n winkel waar je wel een tijdje zoet bent met kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je daar zoveel foto's hebt gemaakt, zo kan ik heerlijk even rondneuzen.

    BeantwoordenVerwijderen