zaterdag 3 augustus 2019

Zomervakantie 2019

Afgelopen week kwamen we terug van 2,5 week heerlijk kamperen in Denemarken. We hadden, op 1 regendag na, heerlijk weer, aan het begin 20 graden en later 24-25. En een dag 30 in het 'binnenland' van Jutland. Toen wist ik weer waarom we zo graag aan zee kamperen. Daar heb je altijd een windje, en is het veel beter toeven. Natuurlijk heb ik weer heel veel foto's gemaakt, en daar ga ik er ook weer heel veel van laten zien. Vandaag de tent, en de verschillende uitzichten die we hadden. Na de foto's zal ik de links naar de campings delen.










































Foto 1 - 4: https://www.taarupstrandcamping.dk/index.php/  - Fyn - Funen
Foto 5 - 7: https://tangloppen.dk/  - Sjælland - Seeland
Foto 8 - 11: https://ajstrupstrandcamping.dk/  - Jylland - Jutland

5 opmerkingen:

  1. Fijne plaatjes om te zien.
    Mooie tent hebben jullie!
    De eerste camping komt me heel bekend voor. Volgens mij hebben wij daar ook een keer gestaan ...
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie tent is het een De Waard? Ik ben heel nieuwsgierig naar je verslag. Denemarken trekt me niet echt, maar reisverslagen lees ik heel graag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja klopt Mieke, het is een deWaard tent. Bevalt goed, nu 2 jaar mee weggeweest.

      Verwijderen
  3. Wat een mooi plekje en een fijne tent! Ik herinner mij van Denemarken vooral de prachtige wolkenluchten, toen wij op doorreis waren naar Zweden.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie tent!! Heerlijk zo'n uitzicht op zee...ik ben benieuwd naar de rest!

    BeantwoordenVerwijderen