dinsdag 6 augustus 2019

Zomervakantie 2019 - zee, zand, strand & stenen










































Soms kom je zeer bijzondere stenen tegen - ik zag er een hond in - hoe ontstaat dat toch?




































Torentjes bouwen blijft leuk om te doen. Heel goed ben ik er niet in, ik moet met veel grotere beginnen, dan heb je een stabielere basis.

































Nog een hond - man en ik waren het niet eens over het ras, haha!!


































Eend / vogel gemaakt met 2 stenen. De volgende avond stond-ie er nog. Net als het torentje van 4 ronde stenen op de volgende foto. Heel bijzonder want het had best wel gewaaid die dag. En wat vind je van het paardenhoofd op de foto daarna? Compleet met manen van zeewier op de bles.






































Dit leuke tafereel is door iemand anders gemaakt. Maar zo leuk dat het op de foto mocht.














11 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's! Wat een mooi kleurenpalet, al die grijs blauw tinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie impressie zeg. Het ziet er allemaal prachtig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's, wat een mooie, serene sfeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's en die sten zijn prachtig, allerlei vormen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. voor elk wat wils

    en die steenmannejes hebben vaak een bijzondere betekenis

    groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel grappig die stenen, vooral de hond en het paard!
    Wij zijn ook net terug uit Denemarken, genieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie foto’s zeg. Jullie hebben genoten, dat is te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke foto's van jullie vakantie in Denemarken. Ik wil de berichtjes van jullie vorige vakantie nog allemaal bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De meivakantie van 2019 bedoel je, Willy? Leuk, ga je gang, het zijn er maar 13 zag ik ;-)

      Verwijderen
  9. Prachtige foto's!
    Ga nu de foto's in je andere berichtje bekijken. Je bent verdwenen uit mijn leeslijst via de mail, merk ik nu. Zoek ik morgen uit. Nu even plaatjes kijken ...

    BeantwoordenVerwijderen