dinsdag 3 september 2019

HAY

Op instagram en diverse blogs had ik al vaak het winkelpand van Hay in Kopenhagen voorbij zien komen. In Amsterdam en Aarhus was ik al wel geweest, maar in Kopenhagen nog niet. En het stelde niet teleur. Een prachtig oud pand, waar ze op de 2e en 3e verdieping zitten. En door de ramen heb je een mooi zicht op Strøget, dé winkelstraat. En mooi ingericht met (bijna) alles wat ze verkopen. Heel veel foto's heb ik niet, ik had het te druk met kijken. Goede reden voor jullie om zelf eens te gaan.











7 opmerkingen:

  1. Ik had er nog nooit van gehoord. Heb even gegoogeld en zag dat het prachtige winkel in Amsterdam is. Ga ik eens heen als ik weer in Amsterdam ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had er ook niet eerder van gehoord. Het ziet er leuk uit. Ik zie dat er ook een winkel in Rotterdam is en een Nederlandse onlinewinkel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken het ook niet. Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit soort winkels maakt het winkelen voor mij iets leuker :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me een prachtige winkel, ga ik eens bezoeken als ik in Amsterdam ben.

    BeantwoordenVerwijderen