vrijdag 13 september 2019

Succesnummers

Succesnummers onder de recepten moet je niet 1x maken, maar meerdere keren. En zo geschiedde. Voor het 3e dank-je-wel-diner voor het echtpaar waarmee ik naar deense les rijdt, maakte ik de spinazie-pasta-salade uit dit bericht. En ook het toetje ging in de herhaling, wel in een iets andere uitvoering, maar net zo lekker. Het voorgerecht bedacht ik zelf. Schijf galia-meloen in stukjes, lepel griekse yoghurt erover. En versieren met walnoot en honing.
Als je de andere recepten nog eens wilt zien van de vorige dank-je-wel-diners, kijk dan hier en hier
En ik weet niet of ik al eens iets van dit extra servies had laten zien. Hier combineerde ik het met ons 'gewone' servies. Ik kocht het van geld dat ik van mijn moeder op mijn verjaardag kreeg (van meerdere jaren opgespaard) bij S-issy Boy. Borden, schaaltjes en kleine kommetjes kocht ik. Ook een grote platte schaal en diepe schaal. Twijfel nog over de koffiemokjes....
































































Aan de servetten gezien zou je denken, dat we vis aten. Maar dat was niet zo. Maar ze kleurden zo mooi bij het servies en de waxinelichtjes.

8 opmerkingen:

  1. Het ziet er prachtig uit, zo stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig is de tafel gedekt!
    Zo leuk als je gasten krijgt om de tafel feestelijk te dekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je servies is prachtig en die rode bietentaart maak ik nog steeds, zo lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er mooi, gastvrij en heerlijk uit!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja prachtig...sober...rust...heerlijk om zo aan te schuiven!

    BeantwoordenVerwijderen