zaterdag 21 september 2019

Voortuin

Het metalen frame van wat ooit onze eerste tuinbank was, hebben we altijd bewaard. Nu wilden we graag in de voortuin een bankje. Die voortuin is op het noorden en daar kun je fijn zitten als het echt warm is. En dat was ook een goed moment om de voordeur weer een nieuw laagje verf te geven, dat had ik gedaan toen we hier 14 jaar geleden kwamen wonen (de deur was toen oranje, maar ik heb de kleur van het raamkozijn van de keuken maar gekozen, dat grijs is meer onze kleur. Het was 1 van de eerste dingen die ik heb gedaan in dit huis). De hortensia's in de tuin waren erg verwilderd en hadden wolluis, dus die mochten eruit. Het grind voor het keukenraam iets opgeschoven, zodat ook daar een rij planten (Hortensia paniculata 'Lime light') kan staan. We zijn erg blij met het resultaat. 






















































































7 opmerkingen:

  1. Mooi, en een heerlijk plekje om te zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat grijze bankje bij de grijze entree vind ik heel mooi! En de rest van de tuin ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is mooi geworden Jeanette! Zo leuk dat jullie eerste tuinbank opnieuw gemaakt is door je man. Een oranje voordeur is meer iets voor mij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig zitje is het zo geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie voortuin. Toevallig dacht ik ook aan hortensia’s om in de voortuin te zetten. Eens kijken wat manlief er van vindt.

    BeantwoordenVerwijderen