zaterdag 22 mei 2021

Anderhalf stokje

Dacht ik eens een keer iets bijzonders te hebben bedacht, bestaat het gewoon al. Twee weken geleden kwam ik het screenshot dat ik gemaakt had van een rieten tas, weer tegen op mijn telefoon. Die wilde ik proberen te haken. Laten we zeggen dat de eerste bollen goed gebruikt zijn ;-) Meerdere pogingen waren nodig om de openingen goed te krijgen. Eerst te klein, toen te groot, toen goed. Maar toen kwamen de stokjes van de dichte toeren niet goed boven elkaar. Uiteindelijk kwam alles goed. De steek die ik gebruikte in de toeren met openingen, ontstond toevallig door iets uit te proberen. Toen ik het de volgende dag naar mijn zus appte, zei zij, dat is het anderhalve stokje, die heb ik al zo vaak gebruikt. Hahahaha. Nou ja, maakt niet uit, ik ben blij met het uiteindelijke resultaat. En de vriendin die hem kado kreeg, met een paar zomertijdschriften erin, ook!

















































8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige tas. Daar was je vriendin vast heel blij mee. Knap dat je hem gewoon zonder patroon van een foto namaakte. Ik kan aardas haken, maar van anderhalf stokje had ik nog nooit gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk cadeau met die tijdschriften. En de tas is geweldig! (Ps: bij mij kun je zien waar jouw plantenhanger terecht is gekomen)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geweldig mooi cadeau.
    Allereerst de tas natuurlijk, maar zeker ook het idee om het cadeau te doen met tijdschriften erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel of geen nieuwe steek, de tas is prachtig geworden! En ik had er tot nu ook nog nooit van gehoord hoor, het anderhalve stokje. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het kan niet anders dat die vriendin heel blij met jouw is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een geweldige tas en bewonder je doorzettingsvermogen! Mooi voorbeeld ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooi cadeau!
    Heel leuk patroon heeft de tas. Knap hoe je dat uitgevogeld hebt a.d.h.v. een afbeelding.

    BeantwoordenVerwijderen