woensdag 12 mei 2021

Bijzonder verzoek

Vlak voor het weekend kreeg ik een appje van de buurvrouw, of ik ook een hondenmand kon bekleden. Uh, dat weet ik niet. Maar kom maar langs met dat ding en dan kijk ik ernaar. Nooit gezien bij hen, maar hij bleek ook van haar ouders te zijn. Een niet al te ingewikkeld geval, dus ik zei ja op het klusje. Ik maakte van kranten een mal, en toen kon het spannende gedeelte beginnen, het knippen en naaien. En gelukkig met een goed resultaat, waar hond en eigenaren blij mee zijn. Dat laatste zie je op de laatste foto die ik kreeg van de buurvrouw, waarvoor dank.






























8 opmerkingen:

  1. Hij is er heel tevreden mee, zo te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een lastig klusje hoor maar je hebt het perfect gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moet gelijk denken aan Pippi ; ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het kan. Wat knap vind ik dat. En de hond is helemaal tevreden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het toch heerlijk als je zo handig bent. Lijkt mij hè, want weten doe ik het niet natuurlijk, met mijn twee linkerhanden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een tevreden hondje, je hebt het mooi gemaakt, dit soort naaiklusjes zijn best lastig met de ronding en de bodem.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent echt van alle markten thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad een bijzonder verzoek.
    Je hebt goed werk geleverd, want het hondje ligt er heel tevreden bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De laatste foto zegt alles, goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen