zondag 16 mei 2021

Pajogi

Met reststoffen die ik kreeg van vriendin M, ging ik de Pojagi-techniek uitproberen. Het op een mooie manier verwerken van restlappen. Omdat ik alleen vrij grote stukken had, heb ik niet heel veel naden, maar het gaat om het idee en het doen. Uiteindelijk heb ik er een tas van gemaakt. Het mooie lijnenspel van de naden zie je alleen als je het tegen het licht houdt. Dat verklaart waarschijnlijk waarom de techniek op het moment veel voor gordijnen wordt gebruikt.

 













6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om er een tas van te maken. Die heb je nooit genoeg hè. Ik ken de methode als quiltwerk, maar dit is ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk, had er nog nooit van gehoord, maar ga het vast eens toepassen.
    Dankjewel !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi stof en een prachtige tas. Ik had er nog nooit van gehoord maar vind het inderdaad een goed idee voor een paar gordijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een mooie tas geworden met deze techniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke techniek! En reuze handig voor rest stukken.
    De tas is erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen