maandag 24 mei 2021

Moestuinmaandag

De titel heb ik 'gepikt' van de blog van Marthy. Zo'n leuk woord. Hier een paar foto's van onze moestuin. Van de rabarber hebben we al een paar keer geoogst. Ook van de groene asperges. Ik heb ook al uitgedeeld aan vriendinnen, dat is ook leuk aan een moestuin. En de Pioenrozen zien er veelbelovend uit. Hopen dat alle knoppen uitkomen. Deze keer ook een overzichtsfoto van een paar meer tuinen. Rabarbertaart heb ik natuurlijk ook al gemaakt, elk jaar weer even lekker.





















6 opmerkingen:

  1. Van die pioenrozen kun je straks een mooie bos knippen. Die zijn prachtig. En rabarbertaart hebben we hier ook al een paar keer gemaakt dit jaar. Iedere keer weer een feestje xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik dat allemaal lees en zie, krijg ik een beetje spijt dat we geen volkstuin meer hebben. Maar toen we hem wel hadden, was ons leven te druk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn zo'n royale moestuin.
    De rabarbertaart ziet er heerlijk uit!
    Wij hebben een mini moestuintje in de achtertuin. Ben benieuwd hoe de oogst zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijne oogst van jouw mooie moestuin! Ik ben heel benieuwd hoe mooi de pioenrozen gaan bloeien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk, rabarber uit eigen tuin. En dan rabarbertaart, mmm

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij ons is het misgegaan met de rabarber, ik denk bevroren, zo jammer. Die pioenen staan er goed bij, daar krijg je mooie bloemen van. Bij ons zie ik ze bollen ook al vormen.

    BeantwoordenVerwijderen